13.04.11

anekdoot

Mina olin öötööl ja Shyo oli oma firmakaaslastega joomas ja päris purjus ja tuli üks suurem maavärin ja mina saatsin Shyole sõnumi, et oi, hirmus.
Ma muide enam selliseid sõnumeid ei saada, sest maavärinaid on taas mitu korda tunnis ja nii tihti"maavärin - hirmus!" tüüpi sõnumeid saates pole neil enam mõju. Lisaks, maavärinad on hakanud mul äratuskella funktsiooni täitma - ja on seejuures palju efektiivsemad, kui alarm, mille saab välja lülida. Äratus-maavärinaga olen krapsti istukil ja uni silmist.

Igatahes, sõnumi peale Shyo helistas mulle.
Kuulen, Shyo on päris purjus, ja ka tema töökaaslasi, päris purjus, on läbi telefoni kuulda. Pikk jutt, nali ja nii edasi, Shyo räägib vahepeal minuga, siis jälle sõpradega ja üks hetk haarab Shyo telefoni tema vanem töökaaslane.

Shyo on delikaatne ininene, ta on küsimise peale teada andnud, et tal on tüdruksõber, aga pole hakanud täpsustama, et vot välismaalane ja vot Eestist ja vot Eesti on selline maa ja vot me kohtusime seal-seal ja vot ei ole vene keel ja vot...

Niisiis, tema töökaaslane - väga purjus mees, juba kolmekümndendate lõpupool ja Osakast pärit, haarab Shyo telefoni ja hakkab midagi võrdelmisi seosetut rääkima. Mina, et ahaa ja ohoo ja ah nii ja. Ja kui tema jutumulast vahepeal aru ei saa, küsin täpsustavaid küsimusi.

Hiljem helistab Shyo mulle tagasi, seekord üksinda, et öelda, et tema töökaaslane olla küsinud: "Kuule, kas su tüdruk on Osakast pärit? Ta räägib Osaka murrakus." Noh, Osakas räägitakse pisut teistmoodi.
"Ei," vastab Shyo.
"Aga ta on lääne poolt, eksole?"
"Jah," vastab Shyo.
"Osakast veel rohkem läänes?"
"Jah."
Töökaaslane pakub järjest linnu ja maakondi, mis veel rohkem läänes.
"Okayamast läänes?"
"Jah"
"Hiroshimast läänes?"
"Jah."
Lõpuks, kui ta pakub Kyushu saart, siis Shyo annab alla ja ütleb "mhmh".

Muidugi ei ütle lookene suurt minu kõneviisi kohta - Osaka mees oli nii purjus, et järgmisel päeval, kui Shyo üle küsis, selgus, et me vestlust ta ei mäletagi.


1 kommentaar:

  1. Haaaaa :D :D :D

    Kyushu saar on kaugel. Eesti on kaugemal veel.

    Turvalist värisemist!!

    VastaKustuta