15.08.11

s.s.s.s.

Unede põhiteemad viimased paar ööd on. Ütleme, tavapärasest erinevad.
Eile öösel nägin unes, et amelesin selle Kolumbia näitlejannaga, kes mängib "Modern Family's". Ma ei tea, võib-olla on asi tema hirmus suurtes ilusates rindades ja et ma hiljuti lugesin väärtuudist, et ta ei suuda endale häid rinnahoidjaid leida. Aga ma olen teda alati imetlenud. Mitte ihaga, aga pigem austuse ja kadeduse seguga.
Kuna ta mu unne juba tuli, miks mitte kasutada võimalust.
Aga täna öösel nägin jälle naist. Seekord mingi nimetu ameeriklane, üldse mitte ilus ja isegi mitte sümpaatne ja mul polnud tema vastu mitte mingit huvi. Aga mul oli ikka vaja ta paljaks koorida ja... Teate, ma proovisin ta kuivi karedaid huuli suudelda ja siis ma torkasin sõrmega tema rinda, aga kui ta päris alasti võttis ja sellega eelmängu justkui lõppenuks kuulutas, siis ma ehmatasin ära. Mis ma nüüd tegema pean? "Kui on kaks naist, siis kuidas teha vahet eelmängul ja seksil? Kas seks kahe naise vahel ongi algusest lõpuni eelmäng?" oli mu viimane mõte enne ärkamist.

Selle targa küsimusega võiks teha uue "Seksi ja linna" episoodi. Seal on ju iga kord kavalad küsimus-nendingud, mis peategelane on välja nuputanud tõsise ajutöö ja põhjalikku field work'i viljana.
Ta tipib oma läpakasse ja ühtlasi küsib kaadri taga iniseval jutustajahäälel mõne täiesti absurdse küsimuse naise ja mehe suhete kohta, aga nii siira ja sügava filosoofilise tooniga, et ma ei saa aru, kas ta on idioot või teeb nalja.

Aga ilmsi. Meil käis külas üks Shyo sõber ja nad olid hirmus purjus ja kell oli kaks-kolm öösel ja siis nad rääkisid. Nii põhjalikult ja detailselt, et mul tuli üle tüki aja piinlikustunne meelde. Aga samas nii rahulikult ja siiralt ja ilusasti, kui ma pole sellest kedagi kunagi rääkimas kuulnud. See oli mulle täitsa uus vaade ((jaapani) meestele).


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar