04.03.12

euroopa kultuur

Muidugi olen rongist täiesti maha jäänud, aga kui täna oli netiuudis Eesti Eurolaulu valikust, siis kuulasin neid ise ja tutvustasin Sho'le. See ju tähtis osa Euroopa kultuurist, khmkhm ja Eestis on viimased aastad Eesti Laulu nimeline võistlus, mis on nii tore, sest künka tagant kivi alt tuleb välja selliseid bände, et hoia ja keela ja et näed, kui seda Birgit Õigemeele laulu kuulata, siis vot siit ja siit ja siit võib välja lugeda, et tegemist on europarameetritele vastava looga. Ja nii edasi.

Siis ise avastasin, et Tenfold Rabbit "Oblivion" on nii hea. Ma nüüd kuulan seda. Ainus lugu neist kümnest, kus mingi pinge on. Selline hea pinge, mis hoiab huvi üleval ja mis paneb loo lõpuni kuulama. Mitte, et 30 sekundit ja "näe, Sho, see lugu on selline, võtame järgmise".

Kuna "Oblivion" tuli peale, siis olen edasi liikunud, aga eilne lemmik oli muidu Kimbra "Settle down". Mulle meeldib see video, eriti siis, kui lapsed tantsima hakkavad. Ta muidu tundub selline ühte serva pidi Lily Allen ja teist pidi St. Vincent (klikite, siis näete, miks St. Vincent on jumalik, klikite sellele ja sellele, siis näete, miks ma tolle Kimbra looga paralleele tõmban) ja vahele veel mõned naised, aga Kimbra on ka tore.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar