20.07.12

agressiivne itunes

Tegelesin arvutis mingite asjadega, järsku hakkab muusika mängima. Mis värk on, vaatan, itunes on end lahti teinud. Panen kinni, tegelen oma asjadega edasi, jälle hakkab muusika mängima. Vaatan, itunes, panen kinni. Tegelen oma asjadega. Muusika hakkab mängima. Panen itunesi kinni. Muusika hakkab... 

Mu eelmisel blogil oli aastaid tagasi üks fänn. Ma vähemalt arvan, et ta oli fänn. Igatahes ta soovitas mul kuulata Paolo Conte lugu "Sparring Partner". 
Andsin itunesile alla ja nüüd kuulangi seda lugu, mis agressiivne muusikaprogramm välja valis. 
Olid ajad, olid ajad... 

Aga ma lihtsalt mainin: täna on jahe ilm! Kuidas see võimalik on, et keset suve selline õnn sülle kukub. Seda ei tohi mööda lasta, midagi peab täna ette võtma. Aga ma pole veel otsustanud, mis oleks päeva vääriline. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar