03.10.12

mõtisklused testist

Ma kukkusin testi läbi. Ja millise testi veel! 
Testil oli kaks osa. Esimeses oli paar-kolmkümmend omadussõna - pidid linnukese klikkima nende sõnade taha, mille puhul arvad: teised inimesed peavad mind selliseks. 
Testi teises osas olid samad omadussõnad ja tuli klikkida nendele, mille puhul arvad: ma olen selline. 

Õhtuks tuli kiri, et tänu aja eest ja oleme siiski otsustanud, et te ei sobi.
Selle testi põhjal! Milline imeline test.
Sest kui ma nendega, kahe ameerika kutiga, üle tunni vestlesin - see oli reedel - siis jätsin ma neile suurepärase mulje.
Aga test on kõikvõimas, test almighty...

Või ongi see selline absurd-test, et kui nad ei julge inimesele otse öelda, et me ei taha sind, siis nad ütlevad: "Pääsesite teise vooru! Teine voor on lihtne test, valesid vastuseid ei ole." 
Panevad su mõttetut jama tegema ja siis ütlevad, et testi tulemus ei olnud hea.
Selles mõttes ka tulemuslik, et oleks see IQ test või midagi, võiks läbikukkumine enesehinnangule põntsu panna. Aga selline test...
Äkki see oligi IQ test, aga ma lihtsalt ei saanud aru. See on küll põnts. 

Aga tööotsingutega on nii, et olen kandideerinud kahele ja saanud mõlemal juhul intekale, jättes enam-vähem hea mulje. Nii et punkt üks - CV on mul kenake, ja punkt kaks - ma suudan endiselt head esmamuljet jätta. 
Ülejäänu kallal tuleb töötada, selgelt. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar