08.02.13

hobi

Käisime M-ga eile Rotterdami Filharmoonikuid ja seda imelast kuulamas Suntory Hall'is. Eelmisel aastal oli Baden-Badeni Filharmoonikud ja teine solist. 
Sho isalt saan ma neid pileteid. Loodan, et järgmisel aastal ta ka ei saa minna ja annab pileti mulle üle, sest see on üks igati meeldiv sündmus olnud sajal protsendil kordadest ehk kahel korral. 
Teine Sho isaga seotud hiljutine asi, et ta viis mu kokku oma no-õpetajaga, kelle juures ma nüüd tunde hakkan võtma. Lehvik käes mööda tatamituba paremale-vasakule, edasi-tagasi ja diagonaalis kõndimist õppima.
Tema naine põlvitas ja kummardas tervituseks. Ja kandis kimomot. Ta kannab vist iga päev kimonot. Sürr. 

Täna päike ei paista kuidagi tuppa, hämar on. Kuigi taevas on sinine. Tekitab segadust. Ja siis veel, et ma tahaks kohvi juua, aga ma juba jõin ja ma tean, et liig ei tee head. Pärast ei saa üldse keskenduda jne. 

Kaks definitsiooni hobile. Üks ütles mulle hiljuti. 
Esimene: sa saad nimetada hobiks ainult neid asju, millega tegeled vähemalt kord nädalas.
Teine: kui sa ei kuluta sellele vähemalt miljon jeeni, pole see su hobi. 

Teise definitsiooni unustame kohe kiirelt ära. Esimest definitsiooni järgides on meil nüüd kohvi-hobi. 

Sho kügeles juba varem asjaga algust tegelema, aga ikka hoidsime end tagasi. Aga nüüd on meil kohviveski, selline, mida käsitsi vändata. Ja siis läksime läheduses ühte kõrgtasemelisse kohvipoodi, mille müüjal olid ümmargused kuldraamidega prillid. 
Korvides olid erinevat sorti kohvioad, röstimata. Ja siis valid miskit välja ja ta röstib kuumadel kividel ära. Nii et poes pole mitte see tavaline röstitud kohvi lõhn, aga kohvi röstimise lõhn.  

Sosistasin Shole: küsi ometi, küsi küsi küsi nõu!
Sho tegi küsimisotsa lahti, siis ma küsisin edasi. Järgmine kord, kui läheme, küsime veel. 
Sain igatahes kinnitust veendumusele, et hapuka maitsega kohv pole õige asi. 

Täna on haigelt külm ja vastik tuul, aga alles oli üks päev, kui temperatuur oli kakskümmend plusskraadi. Täiesti sürr, keset talve, mil isegi siin peaks korralikult külm olema. 

Ma siiski võtan ühe kohvi ja siis katsun kirjutada raamatupeatükki. See on viimane peatükk. Siis on veel epiloog ja siis on valma. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar