12.02.13

tõde

Üks punkt jehoovatunnistajatele. Nad tabasid mind lõunauinakult ja andsid mulle voldiku sulaselge eestikeelse pealkirjaga "Kas tahaksid teada tõde?"
Ma olin zhestist nii meelitatud ja unine, nii et oleks peaaegu kõigega nõus olnud, mis nad ütlesid ja kihistasin, nagu sünnipäevalaps: uhuhu-hihihi, te tõite mulle eestikeelse! Aga nad rääkisid mulle jälle, mis saab pärast surma ja ma ärkasin selle peale virgeks. Ja hirmsa külma peale, mis ust lahti hoides tuppa kiirgas.

Tõsi, nad polnud küll see proua oma kaaslasega, kellega meil kord tuline vaidlus oli. Kangelastegu oleks sellel proual mu uksele tagasi tulla, aga ta pole tulnud. 
Nad olid aga need teised, kes eelmine kord põgenesid kohe, kui neid pikemale vestlusele kutsusin. Samas,  nii armas neiu ja punkt läheb ikkagi kirja. 

Käisin hommikul õpetaja juures tunnis. Vägaäge vägaäge, aga väsitav, nagu selgus eelnevast.

Kes jaapani keelt teavad, need teavad, et öeldakse "mai", mitte "odori", mis tähendab tantsu. 
"Odori" ja "mai" vahe on selles, et esimeses on vertikaalseid liikumisi ka, teises on need harvaks erandiks ja peamiselt tegu jalgade libistamisega mööda põrandapinda. Nii et ma olen täiega hädas selle asja nimetamisega eesti keeles, sest sõna "tants" kõlab nagu polka või kaerajaan, aga seda pole see mitte. 

Tõest rääkides, siis mina hääletan igatahes mustanahalise paavsti poolt. Punases mõjuvad nad efektsemalt, vaatasin praegu postimehe piltidelt, ja efekt on ju oluline. 
Ma ootaks, lisaks punasele, uut Obama-ehvekti.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar