26.03.13

pool-sügav

Täna tunnen end makatöö suhtes paremini.  Saaks selle järgmiseks nädalaks valmis, oleks nii lahe elu lihtsalt. Aga järgmiseks nädalaks ehk ikka ei saa. 

Mulle meeldib see laul. Esiteks võiks seda laulda mõni poistebänd, sihuke lugu on. 
Ma ei tea, kas mul on oskust ja jaksu ja mõtetki seletada, miks täpselt see lugu mu täna elust ja armastusest ja armusuhetest mõeldes sammu mõistmisele lähemale tõukas. (Hoolimata sellest, et ta selline irooniline on, eksole. Aga tegelt on see väga armastav lugu ja selles iva ongi.)

Aga kui ikka lühidalt öelda püüda, siis mulle lihtsalt meeldib mõte, et inimsuhted on protsess, mitte asi või nähtus. Ja kui õnnestub, siis pidev tõmbumis- mitte tõukumisprotsess. (Ja kiindumus kasvab "nagu seen või merisiga või... banaan".)
Ja meeldib, et ma olen ühe inimesega koos seepärast, et ma tahan ja ta tahab, mitte seepärast, et see on kusagil mujal ära otsustatud saatus. 

Nii et täna siis sellised pool-sügavad teemad inspireerituna huumorilaulust. Piinlik-piinlik.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar