18.06.13

sõltuvused

Ma ei taha õhukonditsioneeri veel tööle panna, sest see tundub varajase alla-andmisena, arvestades, et suvi on alles lapsekingades. 
Korraldasin hilise kevadsuurpuhastuse. Pisike korter, aga nii võhmale võtab. Eriti, kui on palav. Siis tunned ringi sahmides, et keha ei taha siiski vaimuga koostööd teha. 
Läbi aegade parim kuuma suve lugu on mu meelest Marissa Nadleri Mexican Summer.  Või vihmase suve. Või kuuma niiske suve. 
Ma katsun nüüd videosid otse blogisse kleepida. Võib-olla on nii lihtsam klikkida ja kuulata. 

Teine kuum lugu, mitte küll suvekuum, aga tulekuum on see lugu: 



Monica tutvustas. Video on väärt. Kift seltskond. Lisaks veel tekitab tunde, et pööraks ka silmad pahupidi ja...
Selles mõttes ma saan aru neist, kes muusika sõltuvuste nimekirja lisavad. Õige rütm ja fiiling aitab ja on alati aidanud "silmi pahupidi pöörata". Kuulamist lõpetada on raske, sest hea on olla, kui kuulad... 

Minu sõltuvused on muusika, kohv, seks, šokolaad... Rohkem vist ei ole. Sigarette või kokaiine-heroiine pole. Ülejäänud asjad on harjumused-meeldivused jne. Suht klassikaline inimene vist.  

Järgmise loo saatis mulle kuulamiseks Kadi.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar