04.04.14

kõige halvem otsus

Kaasa töölt ära tulemine sai alguse eile. Täitsa pekkis, ma ehmatasin ära. Mis mõttes, mees, sa tuledki töölt ära! Kuidas me nüüd elama hakkame! Juba teine töökoht, kust sa ära tulid! Mida see sinu karjääriga teeb, kujutad sa ette! Sa oleks võinud seal veel kolmkümmend aastat rahulikult tiksuda. Tulevik on ettearvamatu! Allakäigutrepp! 
Kaasa vastas: ära mängi jaapani naist. 

Muidugi ma tegin enam-vähem nalja, aga vähemalt pool oli selles ikka päris hirmu ka, sest kui ütled kellelegi, et tule töölt ära, lähme Eestisse - aga ta ei tule -, siis on natuke lihtsam kui siis, kui ütled, et tule töölt ära ja ta tulebki töölt ära. Paistab, et lõpparve vormistatakse kiiremini, kui oodata oskasin. 

Püüdsime algul teha ikka nii, nagu mõistlikud ahvid teevad - ei lase eelmisest oksast enne lahti, kui järgmisest kinni haaratud. Aga nüüd paistab, et sellest ei tule midagi ikka välja, väike vabalangemine tuleb vahele. 
Äkki nüüd lähebki edasi kõik halvasti? Äkki on Eestisse minek meie elu kõige halvem otsus? Mina küll ei taha võtta vastutust elu kõige halvema otsuse eest. 

Aga ossa, mis ma täna leidsin.  Mul polnud aimugi, et Kim Ki-duki filmi "Tühi maja" pööraselt kurva lõpulaulu, mida aastaid tagasi kuulasin, hääl on Natacha Atlas. 
Sain alles mõni kuu tagasi teada, kes ta on, sest ta laulis mu meelest imelise versiooni laulust "A Man's World". 
Elagu netis surfamine. 
Tänane surf sai alguse sellest, et klikkisin esimest korda elus oma blogi kohal kirjale "next blog" ja seal, juhuslikult ette hüpanud blogis oli selline laul
Kuulasin ja tundsin, et see annab mulle midagi, mida igatsenud olin.  

Midagi on ikka väga teisiti. Ma pole masendunud, aga justkui võngun kurbadel sagedustel. Üheks sümptomiks suur mõnu, mida mulle pakub rääkimine sellest, kui kohutav elu on. Teise, üllatava sümptomi avastasin eile, kui tabasin end ajaviiteks vähifoorumit lugemast. Mis ajaviide see on. 

Panin telefoniga tehtud kirsiõiepildi blogile taustaks, et oleks rahu majas. Peakski telefonipilte siia taustaks laduma, et neil pärast klõpsamist mingigi rakendus oleks. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar