21.05.14

naine mehe silmade läbi

Ühel õhtul käisime autoga poes, et osta liitrite kaupa vett. Nüüd, kus palavad ajad jälle kätte jõudmas, võtab Sho kaheliitrise pudeli iga päev tööle kaasa. Ta rõõmustas, et saime selle firma vee, mis talle veel eriti maitseb. 
Tulime koju ja Sho ütles: ma tahaks seda vett juba maitsta!
Nagu väike laps, kes ei suuda maiustamisega homseni kannatada.
Aga palun väga, ütlesin.
Sho võttis pudeli, avas korgi, nuusutas, tegi mmmm. Lonksas, tegi mmmmmm, nii maitsev.

Ta ei teinud isegi nalja. Siiras nauding veest.

Meil käis üks Uus-Meremaalt pärit noor abielupaar vaipa ära viimas. Nii rõõsad. Ütlesid, et neiu elas siin varem, õpetas inglise keelt. Noormees käis paariks nädalaks külas. Nüüd tulid tagasi Jaapanisse, unistuste elu elama. Kirikust leidsid suurepärase sõpruskonna. Otsivad vanu armsaid asju kokku. Roheline on unistuste värv vaiba jaoks ja taaskasutus on hea.
Nagu Kadi ütleb: mahe.

Tahtsid mõne lille ka kaasa võtta. Ma andsin, aga nad nägid, kuidas ma kõhklesin. Lugesin neile sõnu peale, mida ühe või teise taimega teha. "Millised taimed me võtta võime?"
"Mmmm.... mmmm ma ei tea..."
"Sa ei taha vist üldse neid taimi kellelegi anda..." kommenteeris rõõsa leebe neiu.
Ma ütlesin, et eks ma ikka pean andma. Aga taimed on ju nagu koduloomad. Ikkagi elusolendid.
Nad vahetasid pilke.
Võib-olla olengi imelik ja mis siis.

Igatahes ütlesin, et ma Uus-Meremaast paljut ei tea, aga Flight of the Conchords meeldib mulle täiega. Nad ütlesid, et Bret elas nendega samal tänaval ja et vahel nad nägid neid Jemaine'iga kohvikus.

Olge hoiatatud, ma räägin nüüd veel sellistel eetiliselt ja moraalselt põletavatel teemadel, nagu suudlemine ja naiseks kehastumine. 

E kunagi ammu mainis, et ükskõik, millised on tema "vaated" samasooliste suhtele - kui ta näeb teles kaht meest suudelmas, on see paratamatult võõristust ja ebamugavust tekitav vaatepilt.
Minu jaoks on see vaatepilt ka ebamugav. Niisamuti kui minus tekitab ebamugavust ka mehe ja naise vaheline avalik suudlus. Just nii konservatiivne olengi.

Aga üldujuhul on filmid ja seebid vägisi pannud kõigega harjuma. Suudlus limane kui tigude paaritumine ja sellele järgnev maitsekas seksi imiteerimine keskpärases hollivuudikas ei kergita kellegi kulmu.

Olen päris kindel, et küsimus on puhtalt ja ainult selles, kas oleme vaatepildiga harjunud.

Suudlus kahe mehe vahel ei kajastu igapäevaselt ekraanidel. 
Nägin FBs üht karikatuuri, kus isa ja poeg vaatasid telekast mõnuga roppu sõimlemist, seejärel palja naise pepsi, seejärel, kuidas keegi kedagi tulistas. Aga selle koha peal, kus kaks meest musi tegid, kattis isa kaitsvalt poja silmad.

Ma muide ei tahtnud isegi me pulmas Shod suudelda. Jep, konservatiivne. Mitte et ma teda ei armastaks ega ihaldaks. Aga vaat selles ongi asi - suudlus pole musi. Suudlus on ihaga seotud ja iha on seotud intiimsfääriga. Suudlust eelistan sooritada ilma rahvamassita, kes taustal kibe-kibe-kibe skandeerib.
Seepärast ei meeldi mulle viibida ka teiste inimeste suudlusele liiga lähedal, ükskõik, mis soost nad on.
Oleks ekraan vahel, poleks ehk nii hull, eks ole.

Ma vaatan igal nädalal Graham Norton Show'd, sest see on mu meelest tihtipeale ülimalt meelelahutuslik. Viimases osas oli eurolaulu võitja ka. Isver, ta on nii ilus ja sarmikas.
Kui ta rääkis, kuidas ta endale habemega naise stage persona lõi, siis mul tuli meelde hoopis videolõik, mida kunagi ammu korduvalt vaatasin. See on dokust, kus kuulus kabuki näitleja Tamasaburo räägib, et onnagata ei ole kunagi ainult naine, vaid naine läbi mehe pilgu.
See on peen-peen kunst. Seepärast on Tamasaburo või eurolaulu võitja mu meelest täiuslikud, et nad ei kehasta mitte naist, vaid naiselikkust.

Video lõpus on muide hüperarmsad kaadrid Tamasaburo lapsepõlvest.


1 kommentaar:

  1. Tõesti hüperarmsad kaadrid! Aitäh soovituste eest!

    Tiina

    VastaKustuta