19.06.14

oi oi oi okinawa

Päriselt ongi sellist värvi meri. Ma ikka kaua lihtsalt ohkisin ja puhkisin seda vaadates: ei usu. Ei usu!

Andestage, ma ei suvatse fotosid ajaliselt õigesse järjekorda panna. Igatahes lühikokkuvõte on selline, et eirasime fakti, et meie kolimine on ikka pooleli ja et meil pole mingit ettevalmistust reisiks ja et ümber-Jaapani-reisist niikuinii midagi välja ei tule. Lihtsalt ostsime pileti Okinawale ja otsustasime edasise käigupealt korraldada. Eile jõudsime Okinawa põhisaarele ja täna läksime edasi veel
lõunapoolsemale saarele nimega Miyako ehk Miyakojimale.

See täpp keset merd on Sho pea.
 Jep, sellist värvi.
 Meil pole aimu, miks meid nii uhkesse hotellituppa pandi. See sein, mis pildistaja selja taha jääb, on kaarjas ja üleni aknane ja akna taga omakorda kaarjas rõdu. Ja oodake, kuni vannituba näete.

Kõik eelmised pildid on Miyako saarest. Aga see on hoopis teine rand. Tegelikult esimene, sest täna hommikul olime veel Okinawa põhisaarel. Vihma algul sadas, aga vahet pole, me läksime ja solberdasime vees mingi üle tunni vist. Rand oli täis koralle ja koralliklibu.
 See on meriviinamari (jaapani keeles) ehk roheline kaaviar (inglise keeles hüütakse väidetavalt vahel nii). Mul pole õigest eestikeelsest sõnast aimu, aga igatahes on see maitsev ja eile õhtul sai söödud kõvasti.
 Õhtune vaade hotellitoa rõdult. Miyako.
 Rõdu, Miyako.
 Kui ujumast tulime, läksime vanni. Kui ma selle postituse üles riputan, panen uuesti vannivee, sest nüüd on pime, aga seal saab valguse hästi sumedaks keerata. Peab. Vannitama.
Miyakojima vesi polnud täna küll läbipaistev, aga korra nägin mingit kala, kelle koht oleks pidanud olema akvaariumis. Ülemine ja alumine pilt on põhisaare rannalt. Vesi oli ka ilusat värvi, aga seejuures täitsa läbipaistev. Sukeldusin seal oma basseiniprillidega. Muud mul polnud ja eks see meri on üks tõsiselt ülesoolatud supp, mis silma sattudes valu teeb.
Korallid-korallid.
No ja viimane pilt on taevast Okinawa saarestiku põhisaare ja Miyakojima vahel.

Oleme mitu tundi tänasest päevast lihtsalt meres veetnud. Täielik mesinädal, rääkisime.
Kasutan praegu Sho arvutit piltide blogisse laadimiseks ja vaat mis ma just leidsin, kui kogemata valele folderile klikkisin. Me kumbki ei tea, kust see välja ilmus, aga kas pole nummikas.