21.09.14

lood, mis ajavad nutma

Leonard saab täna 80 ja ma arvan, et kui ma poleks juba abielus, oleksin endiselt nõus tema võtma.  
"Going home", see on lihtsalt nii hingetarkust täis või... ma ei tea, ma ei oska öelda, aga nutma ajab.

he wants to write a love song
an anthem of forgiving 
a manual for living with defeat

a cry above the suffering
a sacrifice recovering 
but that isn't what i need him to complete

i want him to be certain 
that he doesn't have a burden
that he doesn't need a vision

that he only has permission
to do my instant bidding 
which is to say what i have told him to repeat

Teine lugu, mis nutuseks teeb, on Saint Saviour "Reasons". Lihtsalt valus hakkab, nii ilus. Ma laikisin täna ta FB lehekülge ja siis tuli meelde jälle kuulata.



Aga FB lehelt leidsin uue loo, mis on ka no nii ilus lihtsalt.


See tuletas meelde teise sama pealkirjaga loo. Ma kunagi alustasin selle sarja vaatamist, aga ei jaksanud kaua. Aga see üks lugu jäi meelde.



Mmm... okei, ma rohkem lugusid ei pane, vahet pole.

Aga nutule tasakaaluks, jess, uus "The Mindy Project"algas, jess-jess-jess.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar