31.01.17

mõtlen bussijuhtidele

Pooled lubavad, et kui neil oleks ajamasin, siis nad läheks ja killiks hitleri. No nüüd on - aga ma ei näe tegusid. 

Vaatasime Shoga Jim Jarmuschi filmi Paterson. Treiler jätab petliku mulje, et filmis toimub midagi. Vihjab võimalikele konflikti allikatele. Aga mitte midagi ei toimu. Miski neist treileri vihjetest ei arene pöördeliseks sündmuseks.
Nii hea film. Poeetiline argipäev armastuse foonil. 

Ma ei tihanud seda Shole esimesena öelda, aga ta ütles mulle, et see on nagu meie elu. Aga me elu pole nii hull, onju, ütles. 
Mis hull? See on parim. 

Sho ei ole küll bussijuht, aga ta on natuke selline, et läheb ja teeb oma asja ja tuleb tagasi, ja ma ei ole küll kaunitar ega kunstnik, aga ma olen mitmes aspektis samade vigadega kui ta naine, aga armastan sama kõvasti. Ja midagi ei toimu. 

Juba treileri soundtrackist napsasin selle loo ära ja kuulasin pikalt. 

Muide, olen juba ammu tahtnud blogisse kirjutada, et ma mõtlen väga palju bussijuhtidest. Ja trammijuhtidest. Küll mitte üldse sellisel viisil nagu Jim Jarmusch. Aga päriselt, kolmveerandil kordadest, kui bussi või trammiga sõidan, mõtlen nende juhtide peale.  Juba aastaid, pikki aastaid. Huvitaval kombel rongijuhtidele mitte nii väga. 

Usun, et Jarmusch ei mõelnud mitte bussijuhile, vaid Inimesele. Otsustas, et ütleme, et Inimene on bussijuht. 

Aga ma mõtlen Bussijuhile, bussijuhi tööle, tehnilistele iseärasustele. 
Huvitav, kuidas see või teine asi on korraldatud. Huvitav, kuidas see rool ikka niiviisi käib ja... Tunde olen mõelnud neil teemadel. 

Trammid. Oh, trammid. Mu unistus on natuke aega trammi juhtida. Alati vaatan trammijuhtide nägusid enne, kui trammi astun. Imetluse ja kadedusega. Ok, see oli nali. Lihtsalt huviga vaatan, et kes on. 

Samas, Sho mõtleb pidevalt kassidele. Kolmveerand oma ärkveloleku ajast, kahtlustan. Ta on Briti välisministeeriumi kass Palmerstoni jälgija sotsiaalmeedias algusest peale ja elas kõvasti kaasa, kui Julian Assange'i kass talle ära pani ja mis kõik veel toimus. (Äh magasin maha võimaluse kasutada sõna cat fight, aga siis peaksin lause struktuuri muutma.) 

Aga alles paar päeva tagasi voodis enne magama jäämist vaatas Sho välisminni kassi pile. Neid oli 44 pilti ja ta lappas neid rahulikult, vaatas ja arutles, kuidas kassil ikka silmade ümbrus on must ja käpaotsad valged ja nii edasi, ja kui 44 pilti otsa said, siis... ta hakkas otsast peale. 

Võib-olla olen blogisse juba kirjutanud, et mõtlen bussijuhtidele. Olen nii tohutult kaua blogi pidanud, et ei mäleta, mis kirjutasin ja mis mitte. Vahel, näiteks eelmise postitusega seoses, on hirm, et olen juba samad mõtted kirja pannud. Sest mõned neist on nii ammust aega peas, et sama hästi võisin kirja panna. 
Tõenäoliselt paningi. Deem. 
Üllatuskass! See on Miki vend Aki.


11 kommentaari:

  1. Lihtsalt annan teada, et mulle su blogi nii väga meeldib.

    VastaKustuta
  2. mulle ka!

    tervitusi Hispaaniast :)

    VastaKustuta
  3. Mul jääb üle lihtsalt kõvasti rõõmustada :)

    VastaKustuta
  4. Jah, mulle ka meeldib, just selline elu ongi mõnus:) Kassidest mõelda on väga tore. Ja trammijuhtidest. See, et midagi ei juhtu, on lihtsalt ideaalne!

    VastaKustuta
  5. https://ritsikukodu.wordpress.com/2017/02/01/vedru-paev/
    kass

    VastaKustuta
  6. Juba nähtud ja rõõmustatud :)

    VastaKustuta
  7. See Palmerston mõjub mulle ka nii, et olen 2 päeva järjest ta pildid üle vaadanud, UK lehtedest uudiseid veel juurde lugenud. Endal on samuti kass olemas. Te olete nii toredad inimesed mõlemad, sellised, kes ei lase kaotada usku inimestesse, praegusel ajal on eriti abiks.

    VastaKustuta
  8. Võtsin selle jutu peale Palmerstoni ka põhjalikumalt ette.
    Aitäh sooja sõnumi eest :)

    VastaKustuta
  9. Natuke liiga pikalt oled bussijuhtide üle mõtisklema jäänud...

    VastaKustuta
  10. :D Tõepoolest. Ma tõesti püüan varsti-varsti mõtted peast blogisse saada. Neid koguneb ajaga nii palju ja siis läheb kõik nii keeruliseks...

    VastaKustuta