18.08.18

tänane trenn oli siseheitlus

Maivõi kuhu ma täna sattusin. Ühte trenni. 

Ma algul mitu minutit katsusin muiet alla suruda. Elu teeb nalja mu üle, mõtlesin. 

Ma mõtlesin, kuidas oleks seda kõige täpsem paari sõnaga kokku võtta ja leidsin, et sobiks "krišna-aeroobika". 

Algul oli mõtte-ring ja mingid tiibeti kellad ja eeterlik õli vasakule peopesale. Siis me treener, üleni harmooniline mees, pani mikrofoni pähe, pööras näoga peegli suunas ja hakkasime tegema asju.

"Teeme kätega ringi, ringil pole algust ega lõppu." 

Ma mõtlesin, et peab andma võimaluse. 

"Paneme oma energeetika värelema" 

Ma mõtlesin: see on nii vale, kõik on nii vale.

"Sa tšakratest tead midagi?"
"Noh, olen kuulnud." 
"Tore, sellest piisab." 

Peab andma võimaluse ja kes teab, äkki lõpuks on hea olla. Ja kui lõpuks on hea olla, kas siis pole mitte eesmärk täidetud?

"Nüüd on meie ümber energeetiline kaitse"

Spordiklubis need peeglid ja see muusika ja need sõnad - kogu see toode... 
Üldse, spordiklubimajandus on sürr. Keegi mõtleb, et teeks natsa taichid, siis joogat, siis pilatest, siis jälle joogat ja lõpetaks taichiga. Kutsugem seda bodybalance ja kasseerigem kaubamärgi eest üle maailma. 

"Teeme jalgade ümber energeetilist tuult" 

Vehkisin kätega jalgade ümber energeetilist tuult teha ja mõtlesin: sinna me oleme oma kapitalismiga jõudnud, pagan küll.
Vanasti öeldi: võimlemine. Igaüks võis seda vabalt teha, kartmata autoriõigusi rikkuda.

Võtsime ringi ümber küünla ja ammutasime sellest "lõkkest" ka energiat. 

Pärast trenni ütles treener mulle: uhhh! Sa väreled! 
Maitea.  Tund aega liigutada on parem kui sama kaua paigal püsida. Võib-olla lähen teinekordki.




15 kommentaari:

  1. Appi, minust on saamas sari-kommenteerija. Aga kunagi ammu sattusin trenni, kus pidi olema lendlev sall ja siis piksenool. Poole trenni pealt pidi tegema seda, mida keha ise tahab (mu keha tahtis ära minna, aga ei julgenud). Kui julgesime sõbrannaga muiata või üksteisele küsivaid pilke saata, saime ise kurja suhtumise osaks.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Haha, hea teada, et ma pole ainus, kes kohtadesse satub...

      Kustuta
  2. mina sattusin ükskord ühte trenni, mille põhiülesanne oli "kujuta ette, et sa oled uks". tund aega. noh, vähemalt polnud see kuigi pingutav ja ei olnud vaja hiljem duši all käia.

    pärast seda kutsun sedasorti trenne (neid ikka tuleb ette) lühidalt uksejoogaks.

    VastaKustuta
  3. Bodybalance on mu lemmiktrenn ja meie treener küll energeetilist tuult ega lõket ei tee, meie lihtsalt võimleme ☺. Proovi mõne teise treeneriga.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See polnudki bodybalance, vaid midagi muud.
      Mulle ka bodybalance meeldib, aga mõtlesin lihtsalt, et veider, et selliseid asju saab kaubamärgistada.

      Kustuta
  4. Ma tean, mis trennis sa käisid. Energy flow, või midagi. Ma olen seda teinud. See on lihtsalt täiega jabur ja naljakas. Ega treener ei pahanda kui sa selle veiderdamise üle naerad. Pärast oli vähemalt tuju hea.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Näh, ma lootasin, et keegi ei loe välja, millest jutt. Aga jah, sai liigutatud looma moodi ja nalja ka :D

      Kustuta
    2. Ma ikka tegin seda regulaarselt. Korra nädalas nalja saada ja üksteist kisades taga ajada on tegelikult üpris vabastav kogemus

      Kustuta
  5. Facebookis oli täna "Gandhi satub joogatundi" video, kõlab sarnaselt :)

    Aga mina - sattusin täna jaapani koori kontserdile. Sa ei käinud? (Ma ei tea, mis linnas sa elad, kontsert oli Tallinnas Mustpeade majas.) VAIMUSTAV!! Tokyon ringhäälingu lastekoor, "lapsed" on muidugi vale sõna, enamjaolt teismelised plikad. https://www.nji-tokyo.jp/ Ebamaiselt ilus, särtsakas ja lahe!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oh, oleks võinud ka minna. Teadsin, et miskit tulemas, aga nagu alati, ei süvenenud piisavalt...

      Kustuta
  6. oijeh, juba Ennu tantsutrennis käib algul mingite kulinatega tinistamine ja lõpuks mingid ühised energiaringid, mida ma paraku kaine peaga teha ei saa. aga bodybalance on mul täielik lempar, kõik jupid venivad paika ja aju tühjeneb tüünelt.

    VastaKustuta
  7. No kes teab, ehk ongi uus äge hobi :D Mul on ka tegelikult uus hobi. Sõbranna veenis sukelduma minema (https://www.kingitus.ee/kingitus/sukeldumine-veealuse-vangla-varemetes) ja nüüd ongi kõik. See oli nii põne, et ma juba plaanin seda, kuhu veel reisima minna, kus saaks ka sukelduda, sest Eestis läheb ju juba külmaks ära ja no tahaks eksootilisemat veealust elu ka avastada

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma jäin vastamisega nüüd küll kolm nädalat hiljaks, aga tahtsin mainida, et ma suhtusin igasugu lõunameresaartesse ja snorgeldamisse üleolevalt (ma ei teagi miks), kuni ise proovisin ja olin täiesti lummatud.
      Ehk et pean selle sukeldumise-värgi ka ette võtma. Kujutan ette, kui fantastiline see olla võib...

      Kustuta