16.07.11

jeesus kristus

Viimaks ometi on keegi hea inimene youtube'i rikastanud looga "The Sexual Loneliness of Jesus Christ".
Ma tahaks linkida laulutekstile, aga mitte keegi pole netti seda üles riputanud! Tänapäeva maailmas!

Aga mul on sellega hea mälestus. Muudkui kuulasime seda Stellaga, kui me kruiisisime minu vana Saabiga Tartu-Rakvere vahelistel maanteedel. Või oli see Tallinna-Rakvere? Võib-olla oli mõlemad. Me kruiisisime tol ajal palju.

Ja siis see triikraud-Saab ja suur suvi ja põllud ja teed ja pea käib jõnks-jõnks muusika taktis. Oh ajad, oh kombed.

Aga ma olen vist üle saanud oma sisemistest ja välimistest masendustest, sest mulle lüüakse jälle külge.
Näiteks täna koputas mingi mees uksele, et reklaamida mingeid uusehitise uuskortereid ja ma nägin vaimustusimetlust ta pilgus, kui ukse avasin. Ja ta oli vaimustuses minu haruldasest silmavärvist ja ta oli vaimustuses minu ilust - ja mis peamine - ta väljendas oma vaimustust verbaalselt. Kuni ta küsis ja ma ütlesin, et ma varsti abiellun, muidugi. Siis ta ütles, et kahju.

See ilus olemise teema on ikka huvitav. Selles mõttes, et olgu ma kas või heledapäine välismaalane Jaapanis, kui ma olen masendunud ja väsinud (nagu viimased kuud, võib-olla isegi aasta-paar - ma ei julge nimetada suuremaid ühikuid, sest et siis tundub, nagu oleksin oma noorest elust juba liiga pika jupi masenduses veetnud), siis mind tähele ei panda. Aga ärkan natukenegi ellu (nagu viimased nädalad) ja juba jälle olen ilus. Ilu kõik sisetunde küsimus.


1 kommentaar: