10.11.11

spiderdude

Läksin laualt midagi otsima ja vaatan, pisike ämblik ronib mööda seina ja ütlen, ma ei tea miks: you are a spider, man.

Ma olen alateadlikult nii vaimukas, ma ei saa. Ma arvan, et Ämblikmehe tegelaskuju sündis niiviisi, et kord nägi autor seinal ämblikku ja tervitas teda, öeldes: djuud, sa oled ämblik. Ei, siis oleks kangelase nimeks saanud Spiderdude.

Eile ulatas Shyo mulle mu uue tervisekindlustuskaardi, kus oli peal mu uus perekonnanimi. (Kuigi tegelikult on mul endiselt vana, sest paberimajandus võtab aega.) Guugeldasin täna oma praegust nime ja igaks juhuks oma uut nime (muidugi ei tulnud adekvaatseid vasteid) ja mõtlesin, et oi kui tore on saada taas anonüümseks. Igale naisele on antud võimalus saada taas tabula rasa'ks internetiavarustes.

Ja lõpetuseks, et minu lemmik stand up koomikud on praegu, viimasel ajal, viimastel aastatel Jimmy Carr, Ricky Gervais, Dylan Moran. Ja Russell Brand, kelle puhul, avastasin eile, on põnev(am) kuulata temaga tehtud intervjuusid. Stand up on ka tore, muidugi. Eile naersin oma kopsud katki, kui vaatasin Russell Howard'i esinemist. Ma ei tea, kas ta mu lemmik on, sest seal ta oli vist suht poisike ja nati toores, aga sai varsti hoo sisse ja isegi pärast vaatamist oli mul tükk aega hingamisraskusi ja kurk oli imelik.

Mhm ja siis veel üks elutarkus, mida olen oma pika-pika abielukarjääri jooksul selgeks saanud: mehe ülesanne on naist armastada ja hoida, muud ei midagi.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar