24.03.12

küünelakk

Veel üks lugu pulmadega seoses, aga Jaapani pulmadega.
Õige pruut peab tegema oma küüned ilusaks, eks ole ja ma panin ka suure hädaga kinni mingisuguse küünekoha õhtuks enne pulmapäeva.

Aga väga kiireks läks ettevalmistustega, ma jooksin veel pulmaeelsel päeval Kamakura vahet (seal oli pühamu ja peopaik) ja siis tuli välja, et ema ja Joonas ei jõua mitte hommikul, aga pärastlõunal, sest teevad vahepeatuse kusagil, sest lennukijuht oli liiga kaua lennanud ja liiga vähe maganud ja ma pidin neile koos Sho emaga lennujaama järele minema, aga mul läks Kamakuras asjaajamistega nii kaua, et ma jäin rongist maha ja Sho ema läks neile üksinda vastu.

Igatahes oli kiire-kiire ja küüneteenindusse kuidagi ei jõudnud ja Sho ema lahkesti ostis mulle küünelakid (alus-pealis-sulis-vulis) ja ütles, et õhtul tuleb ise küüntega midagi ette võtta.

Nii et kui ema-Joonas jõudsid, end siin sisse seadsid, me koos sushit tellisime ja sõime ja veel mõned ettevalmistused tegime, siis õhtul enne magama jäämist voodiserval lakkis Sho minu küüsi.

Kuna ma ei jaksanud piisavalt kaua oodata ja jäin natuke liiga värske küünelakiga magama, siis hommikul olid paar küünt natuke koledad, aga kokkuvõttes polnud hull pilt, sest värv oli suht loomulik ja viga ei paistnud kaugele.
Aga kui piltnik päeva lõpuks tahtis teha me sõrmustatud kätest lähifoto, siis me kohmakalt ütlesime, et küüned pole väga ilusad, sest peigmees ise lakkis.
Jälle hea mälestus.
Soovitan pulmi kõigile.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar