30.06.13

palm

Me saime endale palmi, sest me päästame IKEAst närtsinud lilli. IKEAs on alati allahinnatud mööbli nurk ja vahel on seal ka näruseid taimi, mille lehed koltunud. Seekord oli üks suur närune palm ja ma ütli: võtame kaasa. 
Ja siis tassis Sho seda, enda pikkust rasket potipalmi. Tulime koju, istutasime palmi rõdul ümber ja hoidsime teda seal natuke. Aga tundus targem palm tuppa tuua ja siis vaatasime, et pagan kui suur ta on. 
Kui me peaks kolida tahtma, siis peame kolimisauto tellima. Lihtsalt seepärast, et meil on suur palm.
Me peame tühja naaberkorteri üürile võtma, lihtsalt selleks, et palmil oleks koht, kus olla. 
Igatahes palm päästetud. 
Ma tahaks öelda: mulle isegi ei meeldi palmid. 
Aga kas Oskar Schindler oleks öelnud: mulle isegi ei meeldi juudid. 

Ma nüüd vaatasin wikipediast, talle võib-olla ei meeldinudki. Ma ei tea, pole filmi näinud ega midagi. 
Igatahes lill on elusolend ja ma loodan, et me palmile (mille saime muide 60 euro asemel 3 euroga - kujutate ette, kui närtsinud ta on) hakkab siin meeldima. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar