12.07.13

kallis, ma olen porgand

Mul on juba aastaid selline fantaasia, kus naine tuleb mehe juurde ja teatab (jaapani keeles) sellisel toonil, nagu teataks rasedust: "Kallis, ma olen porgand." 
Ja siis järgnevate kuude jooksul muutub ta järjest oranzhimaks, tema juuksed lähevad järjest pikemaks ja hakkavad peas püsti seisma ja muutuvad roheliseks. Jalad lähevad jäljest peenemaks ja sulavad üheks, jalakarvad muutuvad juurenääpsudeks, õlad ja pea järjest laiemaks.... 
Mis edasi saab, ma ei tea. 

Eesti keeles on see lambikas, jaapani keeles muidugi ka, aga tõukub see mõttest, et ninshin on rasedus, aga ninjin on porgand... 

Igatahes tuleks see multifilmiks teha. 

Mul tuleb augustis raamat välja, pealkiri on "Minu Tokyo". Ühes raamatupoes tuleb jutu-kohtumine ja arvatavasti jätkub õhtu jaapani muusika peoga ühes paigas. 
Kuupäevi ja aegu ja paiku pean veel täpsustama (nagu näete, räägin udujuttu - aga ei valeta). 
Annan lihtsalt aegsasti teada, et augusti esimeses pooles on sellist asja oodata ja rõõõõõmustaks külaliste üle. 


1 kommentaar:

  1. Väga-väga lahe, mul on nii hea meel su üle, Maarja. Sa oled vist esimene mu sõpradest, kes on võtnud vaevaks raamatu valmis kirjutada. Minu omaga läheb veel umbes aastat kümme aega. :)

    VastaKustuta