24.04.14

idülli-illusioon

Kui me Eestisse kolime, siis

- suvel nopin igal hommikul pudru peale aiast sõstraid ja vaarikaid
- me läheme laulu- ja tantsupeole ja mõnele folkfestivalile 
- kuulame pidevalt raadiot
- käime palju (koeraga) jalutamas
- käime sada korda meres ujumas, alasti
- hakkame eesti keeles rääkima
- teeme tillipeenra ja panen tilli iga toidu sisse
- teeme pidevalt lõket, vahel grillime
- läheme mustikale ja teeme moosi
- kohtun kõikide oma sõpradega, keda on mustmiljon ja kõik on rõõmsad, et ma viimaks kodumaal olen. Ütlevad: ma ei suuda seda õnne uskuda!
- kõik sõbrad tulevad mulle koguaeg külla
- käime rabas ja metsas matkamas
- sõidame palju jalgrattaga
- teeme koguaeg remonti
- niidame muudkui muru
- hängin koguaeg oma vennaga, kes on me naaber
- väldime ühistransporti ja vihaseid inimesi
- käin ka teatris ja põnevatel üritustel, kus kõik mu sõbrad pidevalt käivad
- sügisel läheme seenele ja paneme seened purki
- pühime luuaga hästi palju lehti kokku
- muudkui laome puid riita
- talvel roogime metsikult lund
- joome taimeteed, põletame küünlaid
- istume pidevalt kamina ees
- ja loeme Viidingu luulet või "Lingvistilist metsa" või midagi, villased sokid jalas
- ja siis läheme kelgutama ja suusatama. Pöörane!
- ei vingu kunagi ilma ega pimeduse üle
- hullumeelselt rõõmustame koos teistega, kui kevad viimaks jälle tuleb
- aga ei kurvasta, kui järgmisel päeval jälle lumi maas

Ühesõnaga, elu idülliline, just nagu muusikavideos. 



12 kommentaari:

  1. Idüll tõesti. :)
    Ma saan tulla pidevalt rõõmsatele talgutele, ma vähemalt loodan. :)

    VastaKustuta
  2. Muidugi, Triinu! Pidevalt ja koguaeg ja muudkui :p

    VastaKustuta
  3. Oo, see on hea nimekiri! Me kõik (eestlased) siin NY-s kordame seda nagu mantrat enne igat Eesti reisi. Ma kindlasti teen pooli asju neist, kui ma sel aastal kuu aega Eestis olen. Kas ma võin selle nimekirja facebooki panna? :-)

    VastaKustuta
  4. see on kirjeldus minu elust :)
    välja arvatud jalgrattasõit (käin meelsamini jala) ja venna-värk (mul ei ole venda, see-eest elavad mu tütred samas alevis paar maja eemal :) )

    VastaKustuta
  5. Kopeerin siia kommentaarid, mis mu fb sõbrad kirjutasid, kui su blogist kopeeritud Eesti-idülli lugesid.
    Jaanika (elab Budapestis oma ungarlasest kihlatuga): Páris kümnesse... Just sai kodust tuldud ja "Lingvistiline mets" kotti pandud. Nüüd rongis inimesed alati piiluvad ja uurivad, mis keeles ma ometi loen.
    Merike (elab New Yogi lähedal oma tshehhi juurtega ameeriklasest mehe ja kahe väikese lapsega): Mulle see tillipeenra värk hirmsasti meeldib. Panin siin ka tilli ja rabarberi maha aga no ei ole täitsa see, mis kodus.
    Eve (elas aastaid New Yorgis, siis 7 aastat Eestis ja nüüd tuleb New Yorki tagasi,): Mind huvitab järg 7aastat hiljem. :)

    Kui öeldakse Eesti, mõeldakse kodu.

    VastaKustuta
  6. Vahva :) Aga see seitsme aasta kommentaar kõlab küll kurjakuulutavalt...

    VastaKustuta
  7. Seitsme aasta kohta kirjutas Eve nii: Sa teed neid samu asju, mis sa ette kujutasid Ja oledki alguses õnnelik ja rahul. Suhtled tihti sugulaste ja sõpradega aga siis mingist hetkest tuleb rutiin Ja hakkab siiski see kliima häirima, sest 5päeva ei lähegi valgeks. Oleneb kui pikalt on ära oldud aga võib tekkida tunne, et sa mõtled hoopis teistmoodi Ja sul on teised väärtused kui kõikidel teistel ja kogu riigil ja siis on väga raske edasi elada.
    Väga tore on Eestis suvel olla ja väga nauditav on puhas loodus, metsas käimine, seenel käimine jne.

    VastaKustuta
  8. Eks ma tegelikult algusest peale loodan, et Eesti ei jää me viimaseks puhkepaigaks. Et nii hiljemalt viie aasta pärast tuleks tagasi Jaapanisse ja rõõmustaks uuesti siinse elu üle. Mõte igaveseks Eestisse kolimisest teeks küll hirmu. Igavene Jaapan ka h

    VastaKustuta
  9. Kommentaari poolepealt vajutasin avalda-nuppu oma kohmakate näppudega.
    Igavene Jaapan ka hirmutab, tahtsin öelda.

    VastaKustuta