12.01.15

tehnilised probleemid

Tehnilisi apsakaid ikka juhtub.
Suvel saime telefonifirmast endale numbrid, mis paraku olid juba kasutuses. Nüüd paistab, et mul õnnestus rongipilet Tartusse soetada kellegi teise sõidukaardile. 

Kes tahab proovida, see käib nii: 
Soetasin netist piletid sõidukaardile,  tippides kaardinumbri vajalikule reale. 
Otsustasin eirata kirja, et mu kaardile olevat mingi 60 eurot laetud. Pole ma miskit laadinud. Tasusin pangaülekandega.
Rongis näitasin kaarti, piletimüüja ütles, et ta ei näe piletit. Me ei hakanud ülestõusu korraldama, vaid soetasime uued piletid. 

Kirjutasin eile rongi-infosse, et probleem selline. Tahan piletiraha tagasi. 
Sealt tuli küsimus vastu: miks tellisite piletid kaardile numbriga see, aga müüjale näitasite kaarti numbriga too?

Aga mul ei ole kaarti numbriga too, vaid on ainult see üks kaart. Kontrollisin numbreid kolm korda, edaspidi ja tagurpidi. 

Ot-ot-ot-oooooooot. Sherlock ringutab. 
Kas on võimalik, et mu sõidukaardil on kaks numbrit, üks on peal kirjas, aga teine on see, mida piletimüüja näeb?

Kirjutasin esialgu müstilisena näiva juhtumi virtuoosse lahenduskäigu rongi-infosse. Nüüd ootan, mis edasi saab. 
Pinget pakub küsimus, kas saan tagasi piletiraha, ja kui, siis kas netis tasutud 17 kopikatega või rongis makstud 23 kopikatega? 
Eelkõige tahaks aga teada, kuidas mu ebamugavus korvatakse: kas saan Elroni logoga tassi või mitte. 


4 kommentaari:

  1. Sõimata saad, et sa ise loll olid .. see on Elron sõbrad ja see on EESTI.
    See, et see telefon sinu kasutuses nüüd, ei huvita neid seni eest kah mitte... seega kõik on kena kuni...
    vaja on ajada asju eesti riigi või riigifirma Elroniga.

    VastaKustuta
  2. Eip, Elron oli eeskujulik. Nüüd on raha, see 23 kopikatega mu arvel juba tagasi. Vahva :)

    VastaKustuta
  3. Ma arvan, et minu teooria osutus õigeks. Nende versioon, et tegemist "vigase kaardiga", nii et annan selle järgmine kord piletimüüjale ja saan uue vastu.

    VastaKustuta