10.03.18

eluasemed

Kolimispäeval. Mulle nii meeldib see pilt. Ainult et elektrikul on olnud kõver silm...

Nii, S magab, L magab, ma olen vist enam-vähem asjadega järjel ja nagu vist maganud ka... Nii et võib blogida.

Ma pole eal olnud nii heas pidutsemisvormis kui praegu. Nii umbes ülikooli algusaastatel veel sain hommikuni ärkvel olemise teemale pihta, aga edasi olen aastaid ja aastaid olnud nõrguke pidutseja.
Nüüd aga võin ärgata kell kaks öösel ja pidutseda kolmeni, siis tõusta kell neli nagu disko-fööniks ja jätkata pidusemist kuueni ja siis veel natsa lällata poole seitsmest poole kaheksani ja siis alustada tööpäeva kell kaheksa. 
Kusjuures mitte kunagi varem pole ma suutnud mitu päeva järjest pidutseda, aga nüüd hakkas jooksma juba neljas kuu jutti.

Vahel tabab hommikul suurem pohmell, siis tuleb tukastada ka päeval, aga tihti olen üllatavalt adekvaatne... 
Adekvaatne on vale sõna - olen üllatavalt ärkvel. 

Adekvaatsuse osas, ükspäev jaapani keele tunnis kirjutasin tahvlile küsisõna "doko" ja juurde eesti keeles tähenduse "kusu". 
Õpilane M hüüdis seepeale teistele: vaadake, kuidas õpetaja sõna "kus" kirjutab.

Kes jaapani keelega tuttav, see teab, et kasutusel on silp-tähestikud, üksikut s-i ei ole. Valikud on sa, shi, su, se ja so. 
Eesti keeles võib aga viimaste andmete kohaselt ikka s-tähte ilma u-täheta kirjutada...

Üks varasem tund, kui Sho veel ehk teist korda elus Luukaga kahekesi kodus oli, helistasin keset tundi, et kontrollida, kas kõik elus ja terved.
Kui kõne lõpetasin, küsis üks õpilane mult midagi ülesande kohta. Ma pudistasin vastuseks "...beebi..."

Vahepeal oleme asetanud end uuele eluasemele. Laotanud oma elu... eluasemele. Eluase. Täiesti erinev sõnast "elamispind". 

Sain praegu aru, et ma tahan rääkida sajast väikesest mõttest, mis mul viimaste nädalate jooksul on olnud, aga hetkel ei käi jõud sellest üle. Eriti, sest tahan mitut pilti ka näidata. Vanast ja uuest kodust ja muidugi oma kolmest kaaslasest. Seda tuleb teha enne, kui L ärkab ja varsti ta niikuinii ärkab. 

Nii et kiiresti paar pilti vanast eluasemest. 
Elasime seal korteris poolteist aastat ja huvi pärast loetlesin nüüd, mitu selle aja jooksul ehitatud või renoveeritud ehitist mu aknast paistab. Magamistoast  - 11, elutoast veel vähemalt 5.
Pooleteise aasta jooksul ühe inimese koduaknast!

Kodu oli muidugi sellises asupaigas ka, otse bussijaama juures. Ei saanud teile kunagi elutoa aknavaateid näidata, muidu oleks kõik kohe aru saanud, kus ma elan ja siis oleks olnud oi ja ai. 
Nüüd aga ei leia eriti ühtki pilti neist lugematutest päikeseloojangutest, mida aknast suu ammuli vaatasin ja alati väga jagada oleks tahtnud.
 Ühe ikka leidsin.


Aga magamistoast oli selline vaade. Vikerkaar oli küll ajutine, aga ta algas me kõrvaltänavast. Kadrioru park paistab. Tegelikult natuke vasakul on meri ka. Ocean view, hõhõ.


Viimasel ajal magab L mingi viie-veerand kuueni, edasi on õhus petlik lootus, et kui ta ära sööb ja  ma ta mähkmed vahetan, siis magab ta edasi. Umbes-täpselt kell kuus selgub, et see pole sugugi nii ja nüüd on hommik käes. Viimasel ajal olen siis äratanud Sho, kes beebi paariks tunniks üle võtab ja ma saan maaagaadaa. Ei tea, kas seepärast või niisama, aga Sho on Luukale nii meeldima hakanud.


Uue kodu pilte ka. Meil on veel suht kaos - pole kööki, pole kardinaid, lampe, kappe... 
Aga kassile sobib, et meil on põrandaküte....
... ja kõrged laed...
...ja vann.


Tegelikult meil nüüd juba on pool kööki. Pliiti veel pole, aga ahi töötab. Mis tähendab, et teeme palju ahjutoite. Ühtlasi ostsime endale gaasipliidikese ja teeme mõnusaid Jaapani savipajatoite selle peal.




Tüübid
.... jaaa beebi ärkaski. Tsau! 


4 kommentaari:

  1. Sa elasid seal majas, kus ma elasin üle 10 aasta :) lapse sain seal ja, aga 3ndal korrusel. Meie aknad olid ainult lõunasse, aga ma käisin teisel pool külas aknast pildistamas. Siis kolisin ära, kui omanik tolle korruse juurde ehitas, kus te elasite ja kolepalju üüri tahtis tõsta.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Asssaaaa vaat mis lugu :D
      Noh, nüüd on üldised üürihinnad nii kõrgeks läinud, et meie korteri oma tundus täitsa okei.
      Igatahes ma kiindusin sellesse kohta väga Tundub, et pole mugavamat asupaika...
      Muuseas saime aknast ülevaate kõikidele avalikele transpordivahenditele, välja arvatud troll.
      Laevad, lennukid, rongid, trammid... kaugliini ja lähiliini bussid...

      Kustuta
  2. Oiii aga mina sain küll ammu aru, kus elad. Otsisin välja pildi nüüd ühest vanast postitusest: https://3.bp.blogspot.com/-MeR0Y4lc0oU/WGkqwj_KiOI/AAAAAAAAGOo/2fGXZlskAj0cPTsdukuYLDRYaFBpWE6ZQCLcB/s1600/IMG_4024.JPG

    Need aknaraamid reetsid, sest elan seal üsna kõrvalmajas :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Heh, need aknad on sellised, jah. Kes tähele paneb, saab kohe aru.

      Kustuta