15.08.18

raport

Täna olin jälle sotsaktivist. Mitte poliitiliselt, vaid sotsiaalselt aktiivne. noh.
Oot, ma pean rääkima teile veel ühe asja, mida M. tinderis ütles. (Eelmine kord ei jõudnud luba küsida ja jäi jagamata.)
Mees küsis: oled sa ka vabameelne? 
M. vastas tõsimeeli: ei noh, vabameelne ei ole, aga päris EKREt ka ei vali.

Aga jaa, suhtlesin täna palju. Kolmveerand üheksa ärkasin, Sho kõrvaldas Luuka teise tuppa ja ma mõtlesin, et tukastaks veel pisut, aga siis meenus, et kümme on ju koosolek.
Rongiga sõitsime sinna, kohv termoses, ja mul kohe tekkis selline mõnus värelus - mingi asi ajada. 

Kuigi see oli lihtsalt koosolek töökaaslastega. Ja mis peamine - mul pole tegelikult mitte mingit isu mitte mingit tööd teha. Olgu see selge. 
Aga samas - seda värelust ei saa päris eirata ka.... 

E. proovis Luukasele roomamist õpetada. 

Rääkisime tööjutte ja seejärel sain S'iga kohvikus kokku. Luukase taltsutamisele kulus natsa liiga palju energiat.
Vahepeal, kui vankrist midagi tooma läksin, paterdas õues roosas kombes üheaastane ringi. Vaatasin teda pikalt, sest algul tundus, et ta tuli kohviku seest ja keegi teda ei valva. Aga tegelikult olid ta vanemad õues. 

Ta ema tuli ja ütles: mu laps ei taha süüa, ei taha magada. Kas su oma talle mängukaaslaseks ei tuleks? 
Mingi Ida-Euroopa naine oli, aktsendi järgi. Selline äge naine tundus.
Ma ütlesin, et mu oma liiga väike, et kaaslaseks olla. 
Pärast S'iga koos jälgisime kohviku aknast, kuidas roosa laps mingis suunas tormas, ema tema järel, haaras seljariidest ja tõstis ta kombekat-pidi õhku, nii et titt meenutas langevarjurit, ja tagasi lauda tõi. Kuni järgmise korrani.

Siis koju, siis leksusega M.'ile järgi. M. tegi pilti ka, kuidas me teda ootasime:


Koos sõitsime J&L'ile külla, KIISU LÄKS KÕNDIMA, MÜTS OLI PEAS....

J&L'i poeg püüdis ka Luukat roomama õpetada. 

Luukas magas mul kõhupeal juba ööund, aga siis minekul ikka ärkas üles, nii et tagasiteel jälle KIISU LÄKS KÕNDIMA... 

Kodus panin ta magama, mõmm-mõmm, mõmm-mõmm, nutab karujõmm... 

Käisin pesus ja nüüd olengi siin teiega. 

Raporteeritud!  


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar