25.07.14

argiteemad

Täiega mõnus, valin Kadri ja Tuomase pulmapeole mussi, vana DJ nagu olen. Üle saja loo on nimekirjas praegu, aga mõned kindlasti võtan välja ja asendan parematega. Jalalaba on lakmus. Kui tatsuma hakkab, on hea tantsukas, kui jalg ei tatsu, koristan listist välja. 
Üks, millest pole mitu päeva üle saanud, on see:


Talendijutu jätkuks. Ma enam ei põegi suurt oma väärtuse üle, sest paistab, et sain talendi mõistest algul nati valesti aru.
Üks restoran otsib teenindustalenti näiteks. 
Särasilmset ja kolme keelt rääkivat. Maksab nii vähe. Pigem tuleb peale maksta oma teenindustalendi rakendamise võimaluse eest.
Mis nali meil siin käib, ah? Keegi naerab nagu pihku koguaeg.

Teine lugu, mis kindlasti tuleb, on see, mis rokkis juba Kristeli sünnadiskol:

Kristeli sünna oli igati vahva. Lisaks andis see mulle aimu, et ma tegelt olen semi-kuulus. Kunagi ammu olla keegi kuulnud, kuidas kohviku kõrvallauas minu eraelu arutati. 

Lonniga käisime ülevaatusel. Kontrollisime, kuidas pidurid töötavad ja nii. Sai kirburohtu. Arst ennustas Lonnile pikka eluiga. Ennustas käpa pealt, hihi.

 Ülemine pilt: kas te naerate minu üle?
Alumine: Aaaaa, te naerate minuga koos!

Sho paneb pilte üles SIIN. Seni peamiselt Lonnist ja asjadest, mida ta majast leidnud on. Aga ka sellest, kuidas me prügikonteineri täitsime, kuidas ahjupuud tulid, korstnapühkija käis (minu tehtud pilt, mulle meeldib), kuidas laulukal käisime ja kõik.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar