29.07.14

simulant

Iga hommik võiks alata kohvi ja blogimisega. Töötan selle nimel. Vähemalt seni, kuni töötu olen. (See what I just did there.)

Sho vanemad tulevad septembri algul. Isa kirjutas, et millal täpselt meie graafikusse sobib. Sho vastas, et meil pole mingit selget graafikut veel paigas, nii et ükskõik.
Sho isa kirjutas: hästi, võtame teadmiseks. Muide, mis tähendab, et pole selgeid plaane? Kas kõik on ikka korras?
Ta veel kirjutab eriti rafineeritud viisakas toonis kirju, mis tähendab, et sellised küsimused kõlavad väga karmilt.

Sho vastas midagi, et Eestis on kõigil suvepuhkus ja nii. Tsillääns. 
Murelapsed.

Kadri tüdrukutepidu oli. Käisime Altjal meres. Mmmmmmeres. Öösel oli disko. Katsetasin pulmadisko valikuid. Töötasid. Muide, Joonase panus diskosse on see hästi funkava bassikäiguga lugu: 


Õhtul, kui peol juba olin, kirjutas Sho, et Lonni on imelikult loiu olekuga. Arst küll rääkis, et koer igati tervise juures, aga just oli jooksuaeg lõppenud ja emastel kutsika-kogemuseta koertel olla pärast iga jooksuaega oht mädaemakale (jep, just nii rõve) ja seda peab nüüd tähelepanelikult silmas pidama. 
No ja see väljendub loius olekus, palavikus, rõvedas haisus, misiganes. 

Hommikul lugesin Sho sõnumit, et Lonnil on vist palavik. Vahetasime Shoga sõnumeid ja kõnesid. Et nina kuum ja ei söö ja...Üks hetk ütles Sho, et asjad ikka väga halvasti. Koer tõmbleb ja... 

Ma olin selleks hetkeks just tüdrukutepeolt tagasi Tallinna jõudnud. Helistasin loomakiirabisse ja nad kutsusid üle vaatama. Helistasin takso, et minna koju, võtta poolsurnud koer ja siis otse kiirabisse. Endal süda nii raske. Mõtlesin, et koer pole terve kuugi minu hoole all olnud ja juba surnud. Milline läbikukkumine.

Aga kui koju jõudsin, kimas vastu ülienergiline Lonni. Sho oli nagu et MISMÕTTES! Kurramuse simulant! Kohe, kui Maarja kodus, terveneb imelisel väel. Ma mõtli, et ei tea, kumb neist rohkem tahtis, et ma kiiresti koju jõuaks. Kokkumäng, ma ütli!
Saatsin takso minema.
Kui me koera veel voolikuga tõeliselt märjaks kastsime ja maha jahutasime, oli ta uut energiat nii tulvil, et kimas ringiratast mööda aeda ja mängis käbidega nagu kutsikas. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar